ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

تقدیر

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳ ب.ظ

سلام دوستان

امیدوارم حال و روزتون خوب باشه

تقدیر واژه‌ی عجیبیه که درکش برام سخته. درست همون روز که نوشتم حال و روز نوشتن رو ندارم، شبش بابام مریض شدن. در حالی که حالشون خوب بود و شب قبلش به دیدنم امده بودن. مریضی ظرف دو سه روز به کما رسید و ده روز پیش برای همیشه پدر عزیزم رو از دست دادم...

انگار حس غم قبل از اتفاق به دلم افتاده بود... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۴
Shazze Negarin

نظرات  (۱۹)

تسلیت میگم

پاسخ:
خیلی ممنونم 🖤💔

تسلیت می گم خدا بهتون صبر بده

پاسخ:
متشکرم عزیزم 

سلام شاذه جان

 

متاسف شدم از شنیدن این خبر ، تسلیت میگم، امیدوارم خداوند پدرت رو مورد لطف و رحمتش قرار بده .

 

برای تو و دیگر اعضای خانواده هم صبر و آرامش آرزو میکنم. 

 

پدر منم بی هیچ عارضه ای یه شب مریض شد و با پای خودش رفت دکتر ولی بعد 12روز فوت کرد و ما رو شوکه و ناراحت باقی گذاشت. ولی حالا که تقریبا 10 سال از اون روزها میگذره فکر میکنم چه خوب شد که پدرم از پا نیوفتاد و اسیر بیماری نشد. چون اصلا تحملش نه برای خودش آسون بود و نه برای ما که همیشه سرحال و قبراق می دیدیمش.

 

میدونم سخته این شرایط  ، ولی فکر کن اگر قرار بود این بیماری طولانی بشه و پدرت درد بکشه چه عذابی برای خودش و شما در بر داشت دیدن اون شرایط ناگوار .

 

امیدوارم هر چه زودتر به آرامش برسی دوست عزیز

پاسخ:
سلام عزیزم
الهی آمین. خیلی از لطف و محبتت ممنونم 
آه خدای من! پس شما هم مثل ما شوک سختی داشتین ولی واقعا همینطوره که میگی. پارسال عمو و زن عموم رو به فاصله ی یک هفته و هر دو بر اثر سرطان از دست دادیم. خدا میدونه چقدر درد کشیدن و چقدر به خودشون و همه‌ی اطرافیان سخت گذشت. حداقل پدرم اون دردها رو نکشیدن 💔🖤

تسلیت میگم عزیزم،غم آخرتون باشه،روحشون قرین رحمت و آرامش

پاسخ:
متشکرم عزیزم خیلی ممنون 
۲۵ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۰۲ ریواس (نرگس )

سلام شاذه جان 

چی می تونم بگم...

... مرگ جزئی از زندگی بوده و خواهد بود

امیدوارم الرحم الراحیم،  بردل و روحت آرامش هدیه کنه و وروح ایشان  نیززدرارامش باشه

صبورباش عزیزم که اهل صبر ان شالله پیروزند وکامروا 

به امید خبرها خوش برای همه...

پاسخ:
سلام عزیزم
چه توصیف زیبایی! خیلی ممنونم 

سلام شاذه جان 

تسلیت میگم ان شاالله روحشون قرین رحمت الهی 

از خدای بزرگ برای شما و بازماندگان طلب صبر میکنم 

پاسخ:
سلام عزیزم
متشکرم. الهی آمین 

تسلیت میگم شازده عزیز 🖤🖤

روحشان قرین نور و رحمت الهی و در آرامش باشه عزیزم 🖤🖤🖤

پاسخ:
خیلی ممنونم عزیزم 🖤🖤🖤
الهی آمین 🖤🖤🖤

سلام دوست عزیز،

تسلیت میگم و آرزوی صبر و آرامش برای شما و خانواده آرزو میکنم. من مادرمو بعد چهار سال تحمل شیمی درمانی از دست دادم، چهار سال درد و فرسایش روحی و جسمی، الان که چند سال گذشته میگم کاش همون اول میرفت اینقدر درد نمیکشید، پدرم رو ۹ ماه بعدش بر اثر سکته قلبی یکشبه از دست دادم ، بینهایت شوک اور بود و ناگهانی ولی چقدر براش خوشحالم که درد و زجر نکشید، سربلند رفت همینطور که تو خاطر ما بود. روح پدرتون شاد

پاسخ:
سلام شمیلاجان
خیلی ممنونم. اوه خدای من... چه زجری تحمل کردین. درد کشیدن عزیز آدم و پرستاری خیلی خیلی سخته.
بله واقعا شوکش سخته ولی تحمل اون همه رنج سختتره 
الهی آمین 

سلام شاذه ی عزیز ، از خوندن خبر فوت ناگهانی پدر خیلی متاسف شدم .درد از دست دادن عزیز خصوصا والدین اونهم اینطور ناگهانی خیلی سنگین هست . خدا بهتون صبر بده . روحشان شاد و در آرامش ابدی باشه الهی 🙏🙏🙏

فقط گذر زمان میتونه مرحم این زخم باشه . در پناه خدای مهربان 🙏🙏🙏

پاسخ:
سلام سهیلا جان
خیلی ممنونم. بله خیلی سنگینه 😓
الهی آمین. متشکرم. سلامت باشی عزیزم 

سلام شاذه جون

این مدت خیلی تو فکر شما بودم هیچ وقت اینجوری بی خبر نمی رفتی.

تسلیت می گم خدا رحمت کنه پدرتون رو.

ایشالا خدا ب شما و خانواده محترم صبر و آرامش عطا کنه. 

 

پاسخ:
سلام سکوت نازنینم
حال و روزم خوش نبود متاسفانه... خیلی ممنونم که فراموشم نکردین
الهی آمین 

سلام شازه بانوی عزیز

خیلی ناراحت شدم

تسلیت میگم،خدا بهتون صبر بده

روحشون شاد،ان شاءالله با امیرالمومنین علی علیه السلام محشور بشن

 

پاسخ:
سلام معلم جانم
خیلی از لطف متشکرم 
الهی آمین ان‌شاءالله که اینطور باشه 🖤

تسلیت میگم. خداوند رحمتشون کنه و به شما و عزیزانتون سلامتی و صبر عطا کنه. 

پاسخ:
خیلی ممنونم عزیزم
الهی آمین 

تسلیت میگم روحشون قرین آرامش

پاسخ:
خیلی ممنونم عزیزم
الهی آمین 

سلام شاذه جون

امیدوارم حالت بهتر شده باشه. حسابی دل تنگت هستیم.

امیدوارم دوباره شروع کنی ب نوشتن چون همیشه میگفتی نوشتن ب خوب بودن حالت کمک می کنه.

مراقب خودت باش.

 

پاسخ:
سلام سکوت جونم
خیلی ممنونم. دل به دل راه داره. منم خیلی دلتنگتون هستم و امیدوارم بتونم برگردم. این روزا بیشتر پیش مامان هستیم و سعی میکنیم تنهاشون نذاریم اینه که فرصتم کمه. ان‌شاء‌الله کم کم با خودمون کنار بیاییم و بتونم  دوباره بنویسم
سلامت باشی عزیزم 

خدا رحمتشون کنه😔😔😔😔 امیدوارم خدا بهتون صبر بده و آرامش.نبودن ادمها تو زندگی خیلی سخته.جای خالیشون دیدن واقعا سخته😔😔😔😔😔

پاسخ:
الهی آمین. خیلی ممنونم عزیزم 😔😔😔😔

سلام مامانی قشنگ خوبی؟ امیدوارم حالت خوب باشه. خیلی ناراحت شدم که نوشتی پدرت از دست دادی امیدوارم هرچه زودتر بتونی بیای بنویسی

بوس بهت کلی

پاسخ:
سلام غزل جونم
خوبم شکر خدا. تو خوبی عزیزم ؟
متشکرم. بله خیلی ناگهانی و دردناک بود. این روزها بیشتر پیش مامانم و فرصتم کمتره. امیدوارم زودتر وقت و ایده‌ی خوبی برای نوشتن پیدا کنم 
😘😘😘😘

واقعا ناراحت شدم.بهتون تسلیت میگم.

پاسخ:
خیلی از لطفت متشکرم عزیزم 

تسلیت میگم . خداوند رحمتشون کنه و به شما صبر و سلامتی عطا کنه.

پاسخ:
خیلی ممنونم عزیزم. الهی آمین 

سلام شاذه جان

بهترین ان شاالله 

امیدوارم اروم تر شده باشین .

بی صبرانه منتظریم از خودتون خبری بدین .

 

پاسخ:
سلام عزیز دلم
خدا رو شکر بهترم. غمگین دلتنگ ولی به لطف خدا آرامم. ان‌شاء‌الله با شروع ربیع دوباره برمیگردم 
امیدوارم که حال تو هم خوب خوب باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی